Jednym z głównych problemów przed którymi stają specjaliści z biur promocji (krajów, regionów, miast, czy obiektów) jest dotarcie ze swoim przekazem do osób decyzyjnych w zakresie organizacji firmowych wyjazdów incentive. Jest to o tyle kłopotliwe, że w organizacjach za te usługi odpowiadają często różne osoby – prezes, dyrektorzy działów, marketing czy meeting planner. Powoduje to, że trudno jest dobrać właściwy kanał komunikacji, bądź wytypować najbardziej odpowiednie media do realizacji kampanii.

Globalincentive.pl to platforma organizacji konkursów ofert na usługi MICE. Skupia ona osoby odpowiedzialne za organizację firmowych wydarzeń, wyjazdów incentive oraz eventów. Specyfika systemu gwarantuje, że wśród zarejestrowanych użytkowników znajdują się wyłącznie osoby decyzyjne w kwestii zakupu usług MICE. Jest to unikalny w skali Polski system łączący osoby odpowiedzialne za zakup i organizację wyjazdów incentive, z dostawcami tych usług - firmami incentive, eventowymi, właścicielami obiektów, dostawcami usług cateringowych i trasportowych, a na pilotach wycieczek skończywszy. To sprawia, że jest to także idealne miejsce do promocji wśród wąskiego grona specjalistów z branży.

W ramach platformy istnieje możliwość promocji w oparciu o zintegrowane narzędzia marketingowe:

Konkursy ofert organizowane za pośrednictwem platformy Globalincentive.pl przebiegają w 3 krokach:

GLOBALINCENTIVE.PL to użyteczne rozwiązanie. Zyskałam narzędzie, dzięki któremu mogę wysłać zapytanie i pozyskać oferty dużo wygodniej niż w tradycyjny sposób. Organizacja konkursu ofert zajęła mi tylko kilka minut.

Weronika Pomin

specjalista ds. komunikacji Grupy Muszkieterów, Intermarche