Organizacja firmowych spotkań czy wyjazdów incentive to znacząca pozycja w budżecie firmy. W skali roku wydatki związane z usługami MICE mogą sięgnąć nawet 3% przychodów. To dużo, a zważywszy że zakup usług jest w gestii kilku osób, praktycznie nie ma spójnej procedury regulującej te zakupy. Brak jest jasnych wytycznych w zakresie doboru partnerów, sposobu przeprowadzania postępowania wyłaniającego najkorzystniejszą ofertę, a w końcu brakuje całościowego zestawienia wydatków z tej kategorii w skali firmy.

Globalincentive.pl to platforma organizacji konkursów ofert na usługi MICE. Dzięki czytelnej procedurze pozwalającej zaprosić do udziału w konkursie firmy spełniające nasze wymagania otrzymujemy oferty, które odpowiadają naszym planom. Proces wyboru partnera jest czytelny, a dodatkowo przebiega zdecydowanie szybciej i mniej pracochłonnie niż w przypadku tradycyjnego modelu. Platforma Globalincentive.pl umożliwia dodatkowo objęcie całej firmy wielowymiarowymi raportami i zestawieniami, dzięki którym organizacja firmowych spotkań, wyjazdów incentive, czy zakup usług hotelowych nie pozostają już nieuchwytnymi kosztami. Z perspektywy dyrektora finansowego korzystanie z platformy oznacza czytelność kategorii kosztów związanych z MICE, a także możliwość uporządkowania tych zakupów w ramach spójnej procedury.

Konkursy ofert organizowane za pośrednictwem platformy Globalincentive.pl przebiegają w 3 krokach:

GLOBALINCENTIVE.PL to użyteczne rozwiązanie. Zyskałam narzędzie, dzięki któremu mogę wysłać zapytanie i pozyskać oferty dużo wygodniej niż w tradycyjny sposób. Organizacja konkursu ofert zajęła mi tylko kilka minut.

Weronika Pomin

specjalista ds. komunikacji Grupy Muszkieterów, Intermarche